شهرک های فعال در زمینه تولید و عرضه ی سنگ های ساختمانی در اصفهان

دسته بندی ها


پروژه ها


مرمریت فلیم-طرح دار
انواع مرمریت طرح دار
مرمریت چرمی-طرح دار
مرمریت بوش همرد-طرح دار
مرمریت هوند
مرمریت پالیش
شهرک های فعال در زمینه تولید و عرضه ی سنگ های ساختمانی در اصفهان

 

شهرک های فعال در زمینه تولید و عرضه ی سنگ های ساختمانی در اصفهان: محمودآباد، دولت آباد، دوشاخ، رضوانشهر، سگزی، میمه

 

شهرک های فعال در زمینه تولید و عرضه ی سنگ های ساختمانی در اصفهان محمودآباد، دولت آباد، دوشاخ، رضوانشهر، سگزی، میمه می باشد.

 

مراکز تولید و عرضه سنگ های ساختمانی

مراکز تولید و عرضه سنگ های ساختمانی متعددی در استان اصفهان مشغول فعالیت هستند. که این مراکز سهم زیادی از بازار سنگ کشور را تولید و عرضه می نمایند. استان اصفهان با داشتن بیش از 150 معدن سنگ فعال و نزدیکی با استان های مرکزی، فارس و لرستان به قطب تولید سنگ ایران تبدیل گردیده است. و همچنین قرار گرفتن استان اصفهان در مرکزیت کشور و دسترسی آسان از تمامی نقاط کشور به این استان موجب توسعه روز افزون صنعت سنگ در این استان شده است. در کنار این مزایای طبیعی وجود کارگران ماهر و مدیران با سابقه درخشان که از دیر باز در صنعت سنگ مشغول بوده اند، مزید بر علت شده است.

 

اصفهان قطب صنعت سنگ کشور

استان اصفهان به خاطر بیشترین حجم تولید فرآوری سنگ های ساختمان در کشور به قطب صنعت سنگ کشورتبدیل شده است. و هر ساله با برگزاری چندین نمایشگاه سنگ در این شهر مورد توجه سازندگان داخلی و بازرگانان صنعت سنگ قرار می گیرد.  از اقصی نقاط جهان برای مشاهده آخرین تغییرات و تحولات صنعت سنگ در اصفهان به این نمایشگاه مراجعه می نمایند. استان اصفهان با بیش از دو هزار واحد سنگبری فعال و صدها کارگاه های کوچک و بزرگ مرتبط سالانه بیش از چهار میلیون و دویست هزار تن سنگ ساختمانی فرآوری می گردد. که بیش از 50 درصد این حجم تولید به سایر استان ها ارسال می گردد.

 

"<yoastmark

 

شهرک صنعتی محمودآباد اصفهان 

شهرک صنعتی محمودآباد اصفهان در شمال شهر اصفهان در کیلومتر 5 بزرگراه اصفهان تهران روبروی پالایشگاه اصفهان واقع گردیده است. محمود آباد بدلیل وجود کارخانه های سنگبری و صنایع مربوط به صنعت سنگ به قطب سنگ کشور تبدیل گردیده است. در محمود آباد بیش از 750 واحد سنگبری و 300 کارگاه کوچک و بزرگ مرتبط با صنعت سنگ مشغول فعالیت می باشند.

 

منطقه صنعتی دولت آباد

منطقه صنعتی دولت آباد اصفهان در شمال شرق شهر اصفهان واقع گردیده است. این شهرک با نام دولت آباد برخوار نامیده می شود. این شهر در 10 کیلومتری مرکز استان واقع گردیده است. در منطقه صنعتی دولت آباد بیش از 130واحد کارخانه سنگبری و 100 کارگاه کوچک و بزرگ مرتبط با صنعت سنگ مشغول فعالیت هستند. یکی از صنایع منطقه صنعتی دولت آباد ساخت مصنوعات سنگی از جمله آب نما، آلاچیق و مجسمه های سنگی است. که از دیر باز این منطقه به ساخت اینگونه صنایع مشهور بوده است. کارخانه های آجرپزی و کاشی سازی در این منطقه وجود دارد.

 

منطقه صنعتی دوشاخ خمینی شهر

شهرک صنعتی دو شاخ خمینی شهر در غرب شهرستان خمینی شهر اصفهان و در مجاورت باغ های غرب شهرستان واقع گردیده است و از طریق کمربندی خمینی شهر دسترسی دارد. منطقه صنعتی خمینی شهر حدود 50 واحد سنگبری وجود دارد.

شهرک صنعتی رضوانشهر

شهرک صنعتی رضوانشهر در  فاصله 50 کیلومتری غرب استان اصفهان می باشد. این شهرک در شهرستان تیران و کرون در کنار شهر رضوانشهر واقع شده است. راه های دسترسی به آن از سمت جنوب به شهرکرد، از سمت غرب به داران و جاده خوزستان، از شرق از طریق اتوبان کاشان اصفهان نجف آباد  به تهران می‌باشد. شهرک صنعتی رضوانشهر با سابقه 28 ساله در زمینه تولید سنگ یکی از مجموعه‌های پیشرو در صنعت سنگ کشور می‌باشد. این شهرک با داشتن 300 کارخانه و تولید سالیانه حدود 6میلیون متر مربع انواع سنگ‌های ساختمانی شامل سنگ چینی، مرمریت، تراورتن، گرانیت، کریستال و غیره در جهت بر طرف کردن نیاز کلیه خریداران و رضایتمندی مشتریان و بالا بردن کیفیت محصولات اقدام نموده است.

شهرک صنعتی سگزی

شهرک صنعتی سگزی، واقع در شرق شهر اصفهان کیلومتر 15 جاده نائین واقع گردیده است. این شهرک دارای حدود 20 واحد سنگبری فعال وجود دارد. در مقایسه با محمودآباد، حجم معاملات سنگ در این شهرک بسیار پایین تر است.

شهرک صنعتی میمه

شهرک صنعتی میمه، در شمال استان اصفهان کیلومتر 80 جاده تهران واقع گردیده است. در شهرک صنعتی میمه بیش از 70 واحد سنگبری مشغول فعالیت می باشند.

 

 

برای ارتباط با کارشناسان فروش ما به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

برای پیوستن به شبکه های اجتماعی ما کلیک کنید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس بازرگانی


مکان ما روی نقشه


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنایع سنگ نیایش می باشد.
WWW.NIAYESHSTONE.COM تنها وب سایت رسمی نیایش می باشد. صنایع سنگ نیایش در داخل و خارج از ایران هیچ شعبه یا نمایندگی فروش دیگری ندارد.