معرفی اجمالی سنگ لاشتر

دسته بندی ها


پروژه ها


مرمریت فلیم-طرح دار
انواع مرمریت طرح دار
مرمریت چرمی-طرح دار
مرمریت بوش همرد-طرح دار
مرمریت هوند
مرمریت پالیش
 معرفی اجمالی سنگ لاشتر

 

 معرفی اجمالی سنگ لاشتر

معرفی اجمای سنگ لاشتر هدف اصلی این نوشته می باشد. سنگ مرمریت لاشتر با نام انگلیسی پیترا گری  pietra gray از خانواده سنگ‌های مرمریت است. از نظر نوع کاربرد بر خلاف سایر سنگ‌های ساختمانی که نباید در نمای بیرون ساختمان استفاده گردد. این نوع سنگ به صورت گسترده در نمای بیرون ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.این نوع سنگ دارای جذب آبی بسیار پایین بوده و همچنین از نظر مقاومتی جز سنگ‌های با مقاومت بالا به شمار می‌آید. در ادامه به طور کلی به بررسی  سنگ مرمریت لاشتر خواهیم پرداخت و اطلاعات همه جانبه در مورد قیمت این نوع از سنگ ها را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

 

سنگ مرمریت لاشتر در طراحی داخلی

لازم به ذکر است که این سنگ با زیبایی منحصر به فردی که دارد در دکوراسیون های مختلف برای ایجاد عظمت و شکوه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل همواره در بین لیست سنگ های به کار رفته در دکوراسیون داخلی ساختمان ها طبقه بندی می شود. در اکثر پروژه های میراث فرهنگی برای ایجاد زیبایی بیشتر از این نوع اسلب سنگ ها به طور عمده استفاده می شود. از مهمترین مزیت سنگ مرمریت لاشتر می توان به مقاومت فوق العاده ی آن اشاره کرد. مقاومت بالای آن به ما فرصت داده است که از این نوع از سنگ ها بتوانیم در نمای بیرونی ساختمان و البته کف میدان برای ایجاد فضایی زیبا و آراسته استفاده کنیم.

 

 معرفی اجمالی سنگ لاشتر
معرفی اجمالی سنگ لاشتر

 

 

معدن سنگ لاشتر

اگر شما نیز به دنبال سرچشمه این محصول می‌باشید می‌توانید آن را در استان اصفهان بیابید. معادن آن در 35 تا 40 کیلومتری جنوب شهر اصفهان واقع شده است. همین مورد موجب شده تا بیشترین متراژ تولیدی آن نیز در استان اصفهان صورت گیرد. معدن سنگ یاد شده  با 3000 تن استخراج ماهانه و  البته با ذخیره حدود 360000 تن به صورت هر سال در منطقه  خاص لاشتر واقع گردیده است.

 

انواع فرآوری سنگ مرمریت لاشتر

از مهمترین و شناخته شده ترین فرآوری های سنگ لاشتر می توان موارد ذیل را نام برد:

  • سابیده و هوند
  • سندبلاست یا به عبارت دیگر بوش همر
  • بوش همر چرمی
  • لاشتر تیشه ای
  • سنگ لاشتر تامبل
  • بادبر و همچنین گیوتین
  • سنگ لاشتر کوبیک

 

ویژگی های خاص سنگ لاشتر

از ویژگی های اصلی این محصول می توان به مقاومت بالای آن اشاره کرد. این مقاومت بالا سبب می شود به راحتی بتواند در محیط های دیگر کارایی مطلوبی داشته باشد. جذب پایین آب به ما فرصت می دهد که در محیط های خاص که رطوبت کافی موجود است بتوانیم با اطمینان بیشتر از آن استفاده کنیم. کاربرد آن در دیواره های داخلی ساختمان، دکوراتیو،سنگفرش پارکینگ، سنگفرش محوطه می باشد.

 

قیمت مرمریت لاشتر

سنگ لاشتر معمولا به رنگ طوسی می باشد که در شرایط خاص ممکن است به رنگ سیاه نیز باشد. سنگ مرمریت لاشتر تولید شده در معادن اصفهان در ابعاد پلاک ، تایل، اسلب در بازار موجود است. زمانی که رنگ سنگ یکدست باشد همواره قیمتی که برای آن پیشنهاد می شود بیشتر خواهد بود. از سوی دیگر ابعاد بزرگتر نیز به دقت بیشتر برای برش نیازمند می باشد که باز می تواند قیمت نهایی را تحت کنترل قرار دهد. هر چه رزین انتخابی، نحوه ی برش سنگ ساختمانی با دقت بیشتر صورت گیرد ‌سنگ حاصل شده دارای زیبایی و ظرافت بیشتری خواهد بود. به طور کلی، بازه قیمت این نوع مرمریت به پارامترهای متنوعی وابسته می‌باشد. این پارامترها عبارت اند از بازه رنگ، ضخامت، ابعاد و سورت و نوع فراوری محصول می باشد.

با ما تماس بگیرید

برای کسب اطلاع بیشتر در مورد قیمت سنگ مرمریت لاشتر با شماره های موجود با ما در ارتباط از طریق صفحه ی تماس با ما باشید. لازم به ذکر است که این نوع از سنگ ها در مقایسه با کارایی و کیفیتی که ارائه می دهند قیمت استانداردی دارند زمانی که فرآوری آنها با هزینه های کمتر از هزینه ی موجود در بازار به فروش می رسد حتما به کیفیت آنها مشکوک باشید.

برای پیوستن به شبکه های اجتماعی ما کلیک کنید. 

Sources

sangland.ir/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B3%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%B1%D9%85%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%84%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1/

mahstone.com/%D9%85%D8%B1%D9%85%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%84%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1/

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس بازرگانی


مکان ما روی نقشه


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنایع سنگ نیایش می باشد.
WWW.NIAYESHSTONE.COM تنها وب سایت رسمی نیایش می باشد. صنایع سنگ نیایش در داخل و خارج از ایران هیچ شعبه یا نمایندگی فروش دیگری ندارد.