مرمریت پالیش

این نوع فرآوری براق و شفاف است که تصاویر و رنگ ها را منعکس می کند. پالیش سنگ طبیعی شامل سنگ زنی، سنباده زنی، و براق کردن سنگ به شکل سطح براق و آینه مانند است. در فرآوری صیقلی سطوح بسیار صاف و بازتابنده است. در حقیقیت، براقیت و شفافیت آن از فرآوری سنگ با دیسک های الماس، و سایر جلاده هنده ها و پالیش ها دهنده ها حاصل می شوند.
پالیش سنگ یک انتخاب متداول در فرآوری سنگ محسوب می گردد. در واقع سطح براق مرمریت پالیش شده آن را به محبوب ترین نوع فرآوری در صنعت ساختمان تبدیل کرده است.
مرمریت پالیش شده در محیط های معاصر و سنتی کاربردهای بسیار خوبی دارند. پوشش صیقلی نه تنها چندمنظوره است، همچنین کمتر متخلخل می شود و نسبت به فرآوری های دیگر نگهداری از آن آسان تر است.
اگرچه از سطوح پالیش خورده در روکش های دیوارهای خارجی و داخلی، محیط شومینه ها، کانترهای آشپزخانه و حمام بسیار استفاده می شود، اما به خاطر داشته باشید که سطوح صیقلی و پالیش معمولا خراش ها را نشان می دهند. بنابراین علی رغم محبوبیت زیاد این نوع پرداخت، گزینه ی پالیش ممکن است برای خانواده های شلوغ بچه دا ریا سرپرستان حیوانات خانگی با ناخن های تیز دارند، بهترین گزینه نباشند.
بعلاوه، سطح براق هنگام خیس بودن می تواند لغرنده باشد، بنابراین پیشنهاد می شوند قبل از استفاده از سنگ صیقلی در مناطقی مانند کف حمام، در این خصوص تجدید نظر کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس بازرگانی


مکان ما روی نقشه


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنایع سنگ نیایش می باشد.
WWW.NIAYESHSTONE.COM تنها وب سایت رسمی نیایش می باشد. صنایع سنگ نیایش در داخل و خارج از ایران هیچ شعبه یا نمایندگی فروش دیگری ندارد.